- Hjem
- Hjelp
- Ofte stile spørsmål
- Retur og reklamasjon
RETUR OG REKLAMASJON
· Kan jeg returnere en vare?
Du har 14 dagers åpent kjøp hos oss. Gjelder ikke matvarer eller hygiene produkter der forpakningen er brutt. Produktet som returneres må være i original forpakning.
· Hva er ett hygieneprodukt?
Hygiene produkter er alle produkter som brukes kroppsnært f.eks håndklær og sengetøy.
· Hva koster retur?
Retur koster det samme som fraktprisen du betalte ved kjøp. Ønsker du å returnere ett møbel direkte til vårt sentrallageret er dette kostnadsfritt. Møbelet må være i original forpakning. Kontakt kundeservice for hjelp nettbutikk@homeandcottage.no
· Hva gjør jeg om jeg ikke har returseddel/returetikett?
Send oss en Mail til nettbutikk@homeandcottage.no så vil vi sende deg en ny.
· Kan jeg bytte en vare?
Fyll ut returskjema med hva du ønsker å returnere samt hva du ønsker å bytte til så ordner vi resten når vi mottar pakken.
· Kan jeg levere en vare i retur i nærmeste Home&Cottage butikk?
Interiørvarer som er bestilt på nett kan returneres i alle våre butikker.
· Hvordan fungerer rabatt ved bytte og retur?
Du vil få samme rabatt ved bytte av vare. Returnerer du produktet vil du få tilbake prisen du har betalt.
· Kan jeg bestille retur av gamle møbler?
Vi har dessverre ikke møbelretur av gamle møbler.
· Dekker dere fraktkostnader ved retur/angrerett?
Du betaler det samme i retur som du betalte i frakt. Ønsker du å returnere fraktfritt kan dette gjøres til vårt sentrallager ved avtale. Kontakt nettbutikk@homeandcottage.no
· Hvor lenge varer reklamasjonsretten?
Reklamasjonsrett på møbler gjelder i 5 år, for interiørvarer har man 1 års reklamasjonsrett.
· Hvilke skader kan man reklamere på?
Du kan reklamere på skader som oppstår under frakt. Skader og eller slitasje som ikke kan forventes av normal bruk med riktig vedlikehold.
· Bring forsøker å levere en vare der emballasjen er skadet. Skal jeg ta imot denne?
Du kan ta imot varer fra bring der emballasjen er skadet men du skal ikke signere for at pakken er ok. Ta gjerne bilde av emballasjen. Bring vil da opprette en sak på dette og du kan åpne varen og se om den er ok. Dersom selve varen har skader kan du sende inn reklamasjon til oss.