- Hjem
- Hjelp
- Ofte stile spørsmål
- Retur og reklamasjon
RETUR OG REKLAMASJON
· Kan jeg returnere en vare?
Du har 14 dagers åpent kjøp hos oss. Gjelder ikke matvarer eller hygiene produkter der forpakningen er brutt. Produktet som returneres må være i original forpakning.
· Hva er ett hygieneprodukt?
Hygiene produkter er alle produkter som brukes kroppsnært f.eks håndklær og sengetøy.
· Hva koster retur?
Retur koster det samme som fraktprisen du betalte ved kjøp. Ønsker du å returnere ett møbel direkte til vårt sentrallageret er dette kostnadsfritt. Møbelet må være i original forpakning. Kontakt kundeservice for hjelp nettbutikk@homeandcottage.no
· Hva gjør jeg om jeg ikke har returseddel/returetikett?
Send oss en Mail til nettbutikk@homeandcottage.no så vil vi sende deg en ny.
· Kan jeg bytte en vare?
Fyll ut returskjema med hva du ønsker å returnere samt hva du ønsker å bytte til så ordner vi resten når vi mottar pakken.
· Kan jeg levere en vare i retur i nærmeste Home&Cottage butikk?
Interiørvarer som er bestilt på nett kan returneres i alle våre butikker.
· Hvordan fungerer rabatt ved bytte og retur?
Du vil få samme rabatt ved bytte av vare. Returnerer du produktet vil du få tilbake prisen du har betalt.
· Kan jeg bestille retur av gamle møbler?
Vi har dessverre ikke møbelretur av gamle møbler.
· Dekker dere fraktkostnader ved retur/angrerett?
Du betaler det samme i retur som du betalte i frakt. Ønsker du å returnere fraktfritt kan dette gjøres til vårt sentrallager ved avtale. Kontakt nettbutikk@homeandcottage.no