- Hjem
- Hjelp
- Ofte stile spørsmål
- Ordre og kjøp
ORDRE OG KJØP
· Kan jeg bestille alle varer på nett?
De fleste varer er tilgjengelig på nett. Om det er varer du ikke finner så ta kontakt med oss på mail nettbutikk@homeandcottage.no så hjelper vi deg videre.
· Kan jeg endre varene på min ordre?
Legg en ny ordre med varene du vil ha og send oss en mail til nettbutikk@homeandcottage.no så kansellerer vi bestillingen du ikke ønsker.
· Hvordan legger jeg til varer på en ordre som er bestilt?
Legg en ny ordre med varene du ønsker og send oss en mail til nettbutikk@homeandcottage.no så sletter vi den bestillingen du ikke ønsker.
· Hvordan justerer jeg antall varer i handlekurven min?
Du kan trykke på minus eller pluss tegnet til høyre for varen for å justere antallet.
· Hvordan kan jeg kansellere min ordre?
Send oss en mail til nettbutikk@homeandcottage.no så kansellerer vi ordren for deg.
· Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse, hva har skjedd?
Sjekk søppelpost i Mail om den har lagt seg der. Hvis ikke kan du ha tastet inn feil e-post adresse ved bestilling. Vi kan sende deg en kopi på mail hvis du ønsker det. Ta kontakt med nettbutikk@homeandcottage.no
· Jeg skal bestille sofa, hva menes med høyre og venstre side?
Høyre eller venstre side indikerer siden sjeselongen er på når du ser sofaen forfra.
· Gjelder tilbudene på nett også i butikk?
Tilbudet på nett gjelder også i alle våre butikker.
· Hvordan kan jeg velge å hente i butikk?
Du kan kun velge å hente i butikk på interiørvarer. Du justerer antallet du ønsker, og så velger du klikk og hent knappen og trykker på butikken du ønsker å hente hos. Man må likevel legge inn adresse i utsjekk, dette er for å registere deg. Varen hentes i butikk.
· Kan butikkene sende varer til meg?
Nei butikkene har ingen forsendelses muligheter. Her må du oppsøke butikken fysisk.
· Når er møbelet på lager?
Rett under kjøpsknappen står det enten at varen finnes på sentrallageret eller når den er forventet inn til sentrallageret.