Lagrede varer

Laster inn dine lagrede produkter …

ORDRE OG KJØP

·  Kan jeg bestille alle varer på nett?

De fleste varer er tilgjengelig på nett. Om det er varer du ikke finner så ta kontakt med oss på mail nettbutikk@homeandcottage.no så hjelper vi deg videre.


·  Kan jeg endre varene på min ordre?

Legg en ny ordre med varene du vil ha og send oss en mail til nettbutikk@homeandcottage.no så kansellerer vi bestillingen du ikke ønsker.


·  Hvordan legger jeg til varer på en ordre som er bestilt?

Legg en ny ordre med varene du ønsker og send oss en mail til nettbutikk@homeandcottage.no så sletter vi den bestillingen du ikke ønsker.


·  Hvordan justerer jeg antall varer i handlekurven min?

Du kan trykke på minus eller pluss tegnet til høyre for varen for å justere antallet.


·  Hvordan kan jeg kansellere min ordre?

Send oss en mail til nettbutikk@homeandcottage.no så kansellerer vi ordren for deg.


·  Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse, hva har skjedd?

Sjekk søppelpost i Mail om den har lagt seg der. Hvis ikke kan du ha tastet inn feil e-post adresse ved bestilling. Vi kan sende deg en kopi på mail hvis du ønsker det. Ta kontakt med nettbutikk@homeandcottage.no


·  Jeg skal bestille sofa, hva menes med høyre og venstre side?

Høyre eller venstre side indikerer siden sjeselongen er på når du ser sofaen forfra.


·  Gjelder tilbudene på nett også i butikk?

Tilbudet på nett gjelder også i alle våre butikker.


· Hvordan kan jeg velge å hente i butikk?

Du kan kun velge å hente i butikk på interiørvarer. Du justerer antallet du ønsker, og deretter velger du klikk og hent knappen og trykker på butikken du ønsker å hente hos. Man må likevel legge inn adresse i utsjekk, dette er for å registere deg. Varen hentes i butikk.


Når du bestiller vare(r) til en butikk (kjøp & hent) betales ordren i nettbutikken. Alle varer som kan kjøpes og hentes i butikk, har en egen kjøpsknapp for det på produktsiden. Deretter velger du butikken du ønsker å hente produktet i. Om varene ikke er tilgjengelig i i butikken du ønsker å hente i, kan du ikke velge kjøp & hent på denne varen.


Hva skjer hvis varen er utsolgt?

Skulle noen av varene i din ordre være utsolgt grunnet feil i lagerbeholdning, vil du bli kontaktet per e-post og kreditert for varen(e). Har du valgt Vipps, Visa eller Mastercard som betalingsmåte, fører vi tilbake pengene for varen(e) til din konto. Det kan ta noen dag før det vises på din konto. Har du valgt faktura (Klarna) som betalingsmåte fjernes kostnaden for den/de utsolgte varen(e) på ordren din.


· Kan butikkene sende varer til meg?

Nei, butikkene har ingen forsendelses muligheter. Her må du oppsøke butikken fysisk.


· Når er møbelet på lager?

Rett under kjøpsknappen står det enten at varen finnes på sentrallageret eller når den er forventet inn til sentrallageret.


← TILBAKE

Home&Cottage er en møbel- og interiørkjede som ble etablert i 2009 med et tydelig definert stiluttrykk - et uttrykk vi har rendyrket under «vignetten» a casual way of living.

  • Telefon: 21 39 20 00
  • Org nr: NO 993449474MVA
  • Nettbutikk@homeandcottage.no

© 2023 Home & Cottage