Ved retur av produkter kjøpt i vår nettbutikk, ta kontakt med vårt kundesenter nettbutikk@homeandcottage.no . Varer som er sendt i retur per postoppkrav vil ikke bli hentet og behandlet. Ved kjøp av interiørvarer sendes det med en returseddel, fyll ut angrerettskjema og merk retur sendingen med returseddel. Leveres på postkontor/post i butikk.

Se under våre betingelser for angrefrist og reklamasjoner hvilke varer som kan returneres. Dersom returen ikke er komplett vil Home&Cottage belaste kunden for pris på de delene som måtte mangle.


Penger tilbake

Tilbakebetaling finner sted når Home&Cottage har mottatt varen(e) og godkjent returen, vanligvis innen 14 virkedager.

Hvis noe går feil

Hvis du mistenker at det er feil på en vare kjøpt i vår internettbutikk skal du straks kontakte vår kundetjeneste nettbutikk@homeandcottage.no. I enkelte tilfeller kan du også bli satt i kontakt med leverandør av produktet for videre hjelp.

Du vil få instrukser om hvordan varene skal returneres


Transportskader

Er varen din transportskadet eller den savnes, kontakt vårt kundesenter raskest mulig på mail til nettbutikk@homeandcottage.no.

Er varen skadet eller den mistes under transport fra Home&Cottage, får du ny uten ekstra kostnad. For at dette løses raskt er det viktig at du gir beskjed så fort som mulig. Oppdager du en skade på emballasjen/produktet ved levering skal du ikke ta imot leveransen, men be transportøren ta tilbake varen direkte.

Eventuelle skader som oppdages idet du pakker opp varen, skal meldes til kundesenter innen 3 arbeidsdager fra mottagelse. Vi vil deretter kontakte Posten eller annen transportør for å avtale tidspunkt for henting. Du skal ikke selv sende skadet vare til Home&Cottage.

Home&Cottage står ansvarlig for varen under transport til deg. Som kunde står du ansvarlig for varen ved retur.